از دیر باز تا کنون کارت ویزیت به عنوان جزء جدا نشدنی از هر کسب و کاری و به عنوان یکی از ابزار های اصلی تبلیغاتی هر برندی شناخته شده و طی مرور زمان هم از نظر گستردگی و پیچیدگی و هم از نظر تنوع دچار گستردگی فراوانی شده است . در ایران هم کارت_ویزیت را به عنوان اولین لازمه هر کسب و کاری میشناسند . به گونه ای که هنگامی که دوستان و آشنایان متوجه شوند شما کسب و کاری راه اندازی کرده اید ، اولین چیزی که از شما میخواهند ، کارت ویزیتتان است .

همان طور که همیشه در کنار شما عزیزان بودیم . این بار نیز در نظر داریم تا با خدمات طراحی و چاپ کارت_ویزیت در سطحی گسترده تر در خدمت شما باشیم . ما تصمیم گرفتیم در جهت سهولت و آسودگی شما عزیزان برای سفارش و چاپ کارت_ویزیت در انواع مختلف ، پرتالی را راه اندازی کنیم تا تمامی نیاز های شما عزیزان در این زمینه را بر طرف کنیم ، در این وب سایت شما میتوانید انواع مدل های کارت_ویزیت اعم از لمینیت ، سلفون ، کتان ، مربعی ، شیشه ای ، سایز اختصاصی و… را به صورت شیت و فوری به شما ارائه کنیم .

و اما در سیناطرح به عنوان مجتمع چاپ و تبلیغات مورد اعتماد و حمایت شما عزیزان و آژانس تبلیغاتی شما بر آن شدیم تا بهترین ، با کیفیت ترین و مناسب ترین ویزیت کارت های قابل تولید را در جهت رفاه حال شما عزیزان به صورت آنلاین و برخط ارائه دهیم که در بخش زیر میتوانید محصولات مورد نظر خود را مشاهده بررسی و انتخاب نمایید :

کارت ویزیت

کارت ویزیت

در بخش زیر تمامی محصولات را جهت انتخاب و بررسی شما عزیزان قرار دادیم . اما لازم است یاداوری کنیم که نوع محصول و کارت ویزیتتان را با توجه به قیمت ، کیفیت ، تیراژ و جنس کار انتخاب کنید . اگر یک کسب و کار بزرگ هستید از محصولات لمینیت براق و مات یا کارت ویزیت های حرفه ای تر انتخاب کنید و اگر کسب و کاری نوپا هستید یا تعداد زیادی کارت نیاز دارید میتوانید از محصولات گلاسه و سلفون انتخاب کنید . مدل های خاصی مثل کارت برچسبی ، آهنربایی و … هم موجود است که حتما باید آنها را هم ببینید . جهت مشاهده نمونه کار های چاپ و طراحی شده میتوانید از قسمت منو استفاده کنید یا در آخر این صفحه نمونه های مورد نظر خود را پیدا کنید .

# سینا طرح # آژانس تبلیغاتی

کارت ویزیت

این خدمات در وب سایت ما قابل انجام است :

  1. سفارش طراحی کارت_ویزیت و پیگیری مراحل سفارش تا رسیدن به نتیجه مطلوب
  2. سفارش چاپ کارت_ویزیت و رهگیری سفارش برای اطلاع از مراحل کار
  3. دانلود انواع مختلف کارت_ویزیت به صورت لایه باز که بر اساس استاندارد های روز دنیا طراحی و در فرمت های فوتوشاپ و وکتور
  4. دانلود انواع فرم های مختلف ست اداری ، بروشور ، کاتالوگ و …
  5. بررسی انواع مختلف کارت_ویزیت و مشاوره در جهت انتخاب بهترین نوع کارت بر اساس نوع کسب و کار شما
  6. اخبار روز فناوری و تبلیغات و چاپ
  7. خرید اینترنتی انواع هدایای تبلیغاتی و پیگیری مستقیم مراحل ثبت سفارش و ارسال

از ویژگی های وب سایت ما :

  1. قیمت های مناسب انواع کارت_ویزیت و هدایای تبلیغاتی
  2. پاسخگویی  سریع به درخواست های شما
  3. مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین محصول
  4. بستر امن جهت پرداخت اینترنتی
  5. دانلود فایل های لایه باز
  6. مشاهده نمونه فایل های طراحی شده از قبل

و مهمتر از همه جشنواره های گوناگون به مناسبت های مختلف

در بخش زیر تعدادی از نمونه کار های انجام شده ( طراحی و چاپ ) را جهت بررسی و ایده گرفتن در اختیار شما قرار داده ایم . البته در قسمت مقالات سایت میتوانید نمونه های بیشترو جدید تر را پیدا کنید .