تماس با ما

آدرس : بخش بزرگمهر، خیابان بزرگمهر، خیابان نبش چهاراره هشت بهشت، ساختمان رجا، پلاک ۱۵۱۹۱، طبقه ۲، واحد ۳  کدپستی :  ۸۱۵۷۶۱۴۶۱۴

  • همراه : ۰۹۱۳۱۰۸۷۳۷۷ – ۰۹۱۳۱۱۴۹۱۷۵
  • تلفن :۵-۳۲۶۸۴۲۳۳-۰۳۱ و ۰۳۱-۳۲۶۶۴۹۸۱-۸۲
  • ایمیل : payam_sina2002@yahoo.com

پرینت سینا طرح ( print sina tarh ) بخش دریافت سفارشات آنلاین و چاپ آنلاین سینا طرح است که امکان خرید امن ، سریع و آسان طیف وسیعی از ابزار های تبلیغاتی و سفارشات چاپی اعم از چاپ افست کارت ویزیت ، بروشور ، پوستر ، تراکت ، سربرگ ، یادداشت ، انواع و اقسام پاکت ، ست اداری در سیستم های چاپ افست ، چاپ دیجیتال و ریسو و چاپ بنر ، فلکس ، مش ونیل و … در سیستم های چاپ لارج فرمت و فروش انواع هدایای تبلیغاتی : سالنامه ، تقویم های رومیزی و دیواری ، ست های تبلیغاتی ، استند ها و خلاصه هر چیزی که برای تبلیغات برند و کسب و کارتان نیاز دارید را فراهم آورده است .

اما سینا طرح یک کانون آگهی و تبلیغات ثبت شده در اداره فرهنگ و ارشاد استان اصفهان ، با سوابق کاری درخشان و گسترده در زمینه های مختلف بوده است . سینا طرح با بیش از ۲۰ سال سابقه کار در زمینه طراحی گرافیک ، چاپ افست ، دیجیتال و ریسو ، چاپ لارج فرمت ، فروش هدایای تبلیغاتی ، مشاوره تبلیغاتی و فروش سایر ملزومات و ابزار های تبلیغاتی و… با بهره گیری از جدیدترین ماشین آلات وتجهیزات روز دنیا در زمینه چاپ ، صحافی و لیتوگرافی نیازهای هموطنان عزیز را برطرف نموده است .

قیمت مناسب و خدمات ویژه سینا طرح از سوی بسیار از کسب و کارها مورد استقبال قرار گرفتهو این امکان رقابت با بسیاری از صنایع مشابه را به سینا طرح داده است  ، این چاپخانه موفقیت خود در این زمینه ها را همواره مرهون اعتماد مشتریان خود به ویژه طیف وسیع همکاران اعم از چاپخانه ها، کانون های تبلیغاتی، دفاتر فنی و … در سراسر کشور به خود می داند.

 هم اکنون انواع کارت ویزیت یکرو و دورو و در مدل های براق، مات، کتان، لمینیت براق و لمینیت مات، برچسب … با بهترین کیفیت، سریعترین زمان، بسته بندی مناسب، و قیمت متناسب توسط سینا طرح اصفهان ارائه می گردد.

سینا طرح اصفهان با در اختیار داشتن کاملترین ماشین آلات چاپ ،چاپ چهار رنگ افست،لتر پرس،ملخی،برش لیزری،چاپ دو ورقی،طلا کوب،چاپ بنر فلکس،دستگاه چاپ دیجیتال،آماده همکاری با کلیه شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی می باشد