قوانین و مقررات

مشتریان گرامی لطفا قبل از ارسال فایل جهت چاپ به موارد زیر توجه فرمایید در غیر اینصورت مسئولیت عواقب ناشی از عدم رعایت موارد به عهده سفارش دهنده میباشد .

ورود کاربران به وب‏‌سایت چاپ آنلاین پرینت سیناطرح هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری چاپ آنلاین پرینت سیناطرح و سایر خدمات ارائه شده توسط چاپ آنلاین پرینت سیناطرح به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات چاپ آنلاین پرینت سیناطرح است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین چاپ آنلاین پرینت سیناطرح از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ‏ چاپ آنلاین پرینت سیناطرح ‏ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ‏ چاپ آنلاین پرینت سیناطرح ‏ در آینده تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

موارد قابل توجه : 

  1. هنگام ثبت نام مشخصات خود را بصورت دقیق و کامل وارد نمائید.
  2. زمانی اقدام به ثبت سفارش کنید که از درستی طرح و فایل خود اطمینان داشته باشید.
  3. لطفا نام و توضیحات سفارش را وارد نمائید.
  4. از آپلود قطعی فایل مطمئن شوید.
  5.  بعد از پرداخت فاکتور روی گزینه تکمیل خرید کلیک نمائید تا به وب سایت بازگردید، در غیر اینصورت سفارش شما توسط سایت بصورت اتوماتیک لغو خواهد شد و هزینه پرداخت شده نیز توسط بانک به حساب شما برگشت داده می شود .
  6. اندازه استاندارد کارت ویزیت های سلفونی ، لمینت و … را مدنظر قرار دهید.
  7. در نظر گرفتن رزولوشن ۳۰۰ و مود رنگ CMYK برای همه سفارشات چاپی الزامی می باشد.
  8. برای همه سفارشات خود حاشیه امن در نظر بگیرید. (حداقل ۸ میلیمتر برای تراکت و ۵ میلیمتر برای کارت ویزیت)
  9. امکان لغو سفارش توسط سفارش دهنده پس از ثبت سفارش امکان پذیر نخواهد بود.
  10. در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.
  11. مسئولیت استفاده از رنگ هایی مانند: ” قهوه ای ، زرشکی، بنفش، سورمه ای، زیتونی، خاکستری، مشکی” چه در زمینه و چه در نوشته ها که در چاپ خطا دارند برعهده سفارش دهنده می باشند و درصورت خرابی گارانتی و تخفیف شامل حال آن محصول نخواهد شد. لذا قبل از ثبت سفارش تمامی رنگ های خود را بررسی و رعایت نمایید و درصورت عدم آگاهی می توانید با کارشناسان ما مشورت نمایید.
  12. اگر سفارشاتي که ممنوعيت چاپي دارند مانند ( تصوير پول، انواع فال و تاتو، تصاوير بانوان ( چهره يا اندام )، آموزش رقص ، تصاوير بدنسازی ، طرح های ورق های بازی يا مشابه آن، نصب آنتن ماهواره ای ، شرکت های هرمي، عکس چهره ائمه اطهار و … توسط شما ثبت شود و درصورتي که از چشم متصدی کنترل سفارشات مجتمع دور بماند و وارد پروسه چاپي شود، اين سفارش ها توسط واحد ارسال سفارشات مجتمع ضبط و نابود خواهد شد و غير از هزينه سفارش ، کليه مسئوليت این امر، اعم از جريمه های نقدی و کيفری به عهده سفارش دهنده مي باشد، لذا در هنگام ثبت سفارش خود، اين مهم را در نظر بگيريد .
  13. سفارشاتي هستند که جهت ثبت آن نياز به ارائه مجوز مي باشد و بدون ارائه مجوز چاپ نخواهند شد که تعدادی از آنها به شرح زير است : آرم شرکت های دولتي – انواع برچسب های تمام لاتين – مواد دارويي – مواد شيميايي – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمايي و رانندگي – برچسب مواد غذايي – تجهيزات پزشکي – مواد آرايشي و بهداشتي و …
    درصورتي که این سفارشات ثبت شوند و از چشم متصدی کنترل سفارشات مجتمع دور بماند و وارد پروسه چاپي شود، اين سفارش ها توسط واحد ارسال سفارشات مجتمع ضبط و نابود خواهد شد و غير از هزينه سفارش ، کليه مسئوليت این امر، اعم از جريمه های نقدی و کيفری به عهده سفارش دهنده مي باشد.
  14.  درصورتی که هریک از موارد بالا رعایت نگردند و به هر دلیلی سفارش شما دچار خرابی و یا مشکل شود، مجتمع چاپ نگارش هیچگونه مسئولیتی درقبال محصول برعهده نخواهد داشت و کلیه عواقب و مسئولیت های آن به عهده سفارش دهنده خواهد بود.